Finanse publiczne

Strona główna » Polecane książki » Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych

Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych

Sprawna obsługa klienta w urzędzie. Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach zawodowych
Zamów

Cena: 119,00zł

Koszt wysyłki: 0 zł

Jak kształtować w sobie pozytywne nastawienie do klientów urzędu? Co robić, żeby budować atmosferę współpracy i profesjonalne relacje? W jaki sposób reagować na skargi? Na co zwracać uwagę, komunikując się z klientem za pośrednictwem pism i poczty elektronicznej? W książce zawarte zostały odpowiedzi na te i inne pytania, które pojawiają sie w codziennej pracy każdego urzędnika.

Sukces w obsłudze klienta w urzędzie zależy w olbrzymim stopniu od systematycznej pracy nad własnymi postawami. Niniejsza publikacja obejmuje zestaw wartościowych narzędzi motywujących, które pozwalają skuteczniej oddziaływać na klientów i sprawiają, ze praca jest bardziej wydajna. Autorka omawia zagadnienia budowania relacji w urzędzie i usprawniania komunikacji wewnętrznej. Opisuje procesy standaryzacji obsługi i radzi, jak efektywnie zarządzać zespołem.

Książkę wzbogacają liczne testy, kwestionariusze i przydatne ćwiczenia. Zawarte w niej jednoznaczne wskazówki, precyzyjne schematy oraz przykłady z życia wzięte pozwalają lepiej przyswoić aspekty merytoryczne. Ponadto motywują do podejmowania konkretnych działań podnoszących jakość pracy i satysfakcje z jej wykonywania.

Opracowanie skierowane jest do wszystkich, którzy w swojej pracy maja do czynienia z klientami indywidualnymi, instytucjonalnymi i wewnętrznymi. Z porad w niej zawartych skorzysta zarówno początkujący, jak i wieloletni urzędnik na każdym szczeblu kariery. Rozbudowany dodatek ćwiczeniowy będzie doskonałym wsparciem dla wszystkich, którzy chcą skutecznie zarządzać swoim personelem.

Liczba stron: 256

AUTOR:
Monika Gabryel – certyfikowany trener szkoleń warsztatowych, doświadczony praktyk i doradca rozwoju osobistego oraz zawodowego współpracujący z administracja, przedsiębiorstwami i organizacjami non profit. Specjalizuje sie w obsłudze klienta i tworzeniu standardów obsługi, propagowaniu efektywności pracy i rozwoju organizacji uczących się, aktywnej sprzedaży oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi.

Wydawnictwo PRESSCOM

ul. Kościuszki 29

50-011 Wrocław

(+71) 797 28 46
(+71) 797 28 16